Miodunka papeteria ślubna

10:00

Z dumą chciałabym przedstawić Wam coś, nad czym pracowałam ostatnie miesiące. 
Miodunka to mała manufaktura stworzona od podstaw przeze mnie.
 Wszystkie elementy zaplanowałam i opracowałam z dbałością o każdy detal. 

W pracowni powstaje nie tylko paperetia ślubna, ale i kartki okolicznościowe, spersonalizowane obrazy dla dzieci, przepiśniki i projekty indywidualne.  
Mam nadzieję, że produkty przypadną Wam do gustu i skorzystacie z moich usług. 

Zachęcam do kontaktu przyszłe Pary Młode, które marzą o nietuzinkowych zaproszeniach i dodatkach ślubnych, oraz każdego, kto chciałby spersonalizowany prezent dla siebie lub kogoś bliskiego. 
Zaglądajcie na miodunkową stronę oraz na fejsa, gdzie też sporo będzie się działo. 
Od tej pory, dla ułatwienia w pasku bocznym pojawi sie również miodunkowy baner odsyłający do strony. 

You Might Also Like

0 komentarze